Skip to main content
Ligipääsetavus
Võrdlus
(0)
EST
ENG
Teenus-
tasemed
Omavalitsuseti
Kaardivaade
Omavalitsuste võrdlus
Andmed ja
metoodika
Omavalitsuste ülesanded
Hindamismetoodika
Andmed
Teenustasemete nõukoda
Valdkondlikud töörühmad
Uudised ja
üritused
Uudised
Üritused
Muud
töölauad
Rahulolutöölaud
Omavalitsuse radar
Omavalitsussektori teenistujad
Kriisideks valmisolek
Omavalitsuste kinnisvara ülevaade
Piirkondlikud põhinäitajad ja algandmed
Kuidas kasutada?
Kontaktid ja
tagasiside
Kontaktid
Anna tagasisidet
Ülevaade Eestist
Ülevaade Eestist
Ava filter
Sulge filter
Valitsemine
Valitsemine
Süsteemsus
Üldplaneeringu olemasolu
Majandusaasta aruandlus
Avalik hankekord ja -plaan
Revisjonikomisjon
Sisekontroll
Tõhus isikuandmekaitse
Avatud, läbipaistev ja koostööaldis
Maakondlikus arenduskeskuses osalemine
Eelarve lühiülevaade
Avatud valitsemise tegevuskava
Omavalitsusliidus liige
Asustusüksuste vanemad
Ühingute tegevuse läbipaistvus
Volikogu töö avalikustatus
Veebileht
Kaasav eelarvestamine
Eelarve täitmine on avalik
Töötajad
Ametnike töötasu
Muude töötajate töötasu
Saadud toetuste osakaal sissetulekutest
Koolituskulude osakaal tööjõukuludest
Riigihangete edukus
Ametnike haridus
Efektiivne ja finantsiliselt jätkusuutlik
Põhitegevuse tulem (arvestusüksus)
Netovõlakoormus (arvestusüksus)
Tulemuspõhine eelarve
Investeeringute osakaal
Lühiajaline maksevõime
Raske finantsolukord ja korrigeerimismenetlus
Kasutuseta kinnisvara maht
Kinnisvara ökonoomne kasutus
KOV kinnisvara seisukord
Valitsemiskulude osakaal
Elanike rahulolu ja aktiivsus
Elanike rahulolu omavalitsuse juhtimisega
Elanike rahulolu elanike kaasamisega
Konkurents volikogudesse
Valimisaktiivsus
Haridus
Alusharidus
Süsteemsus
Alushariduse valdkonna käsitlus arengukavas
Lasteaia arengukava
Lasteaeda vastuvõtu kord
Lasteaias hoolekogu
E-lahendused
Töötajad ja taristu
Õpetajate kvalifikatsioon
Lasteaiaõpetajate töötasu
Lasteaedade seisund
Kättesaadavus ja tulemuslikkus
1-2-aastaste hõlmatus teenusega
Laste rahulolu
3-6-aastaste hõlmatus teenusega
Rahaline kättesaadavus
Lahtiolekuaegade paindlikkus
Alushariduse info kodulehel
Era lastehoiu või -aia teenuste kasutamise toetamine
Põhiharidus
Süsteemsus
Põhihariduse valdkonna käsitlus arengukavas
Hoolekogu
Töötajad ja taristu
Õpetaja palk
Alla 30-aastaste õpetajate osakaal
Koolijuhtide arenguvestlused
Koolide seisund
Kättesaadavus ja tulemuslikkus
Õpilaste rahulolu
Edasiõppijate osakaal
Keskhariduseni jõudjate osakaal
Noorsootöö
Süsteemsus
Noorsootöö valdkonna käsitlus arengukavas
Noorte kaasamine
Noorteühenduste toetamine
Noorsootööd käsitlev komisjon
Noorsootöö kvaliteedihindamine
Noorte ja noorsootöötajate tunnustamine
Töötajad ja taristu
Noorsootöötajatele on kehtestatud kvalifikatsiooninõuded
Ruumide seisund
Kättesaadavus
Mitmekülgsed võimalused
Valikuvõimalused huvitegevuses ja hariduses
Tööelutegevuse võimaluste toetamine
Noorsootöö info kodulehel
Noortekeskuse lahtiolek nädalas
Noore rahulolu ja osalemine
Noorte rahulolu kooli huvitegevuse võimalustega
Osalusaktiivsus huvihariduses
Osalusaktiivsus koolide huvitegevuses
Elamu- ja kommunaalmajandus
Planeerimine, ehitus ja energeetika
Süsteemsus
Elamumajanduse teema käsitlemine arengukavas
Soojusmajanduse teema käsitlus arengukavas
Elamumajandust reguleerivad õigusaktid
Omavalitsusele suunatud riiklike elamumajanduse toetusmeetmete kasutamine viimase 3 aasta jooksul
KOV toetus elamute korrastamiseks
Kättesaadavus
Abivajavatele eluaseme tagatus
Soojuse hind kaugküttesüsteemides
Valdkonna info kodulehel
Planeeringute registri olemasolu
Tulemuslikkus
Projekteerimistingimuste väljastamise tähtaegsus
Ehitus- ja kasutuslubade väljastamise tähtaegsus
Menetlused viiakse läbi ehitisregistris
Vähemalt C-klassi energiamärgisega hooned
Elanikkonna rahulolu rohealade piisavuse ja ligipääsetavusega.
Elanikkonna rahulolu arhitektuuri ja miljööga
Elanikkonna rahulolu avalike aladega (väljakud, turud, jalakäijate alad, pargid).
Veemajandus
Süsteemsus
Ühisveevärgi- ja kanalisatsiooni arendamise kava
Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni kasutamise ja liitumiste eeskiri
Reovee kohtkäitluse ja äraveo eeskiri
Teenust pakub piirkondlik vee-ettevõte
Töötajad ja taristu
Leketeta ja infiltratsioonita ühiskanalisatsioonitorustik
Reoveepuhastite seisund
Reoveepuhastite puhastusvõime
Kättesaadavus
Ühiskanalisatsiooniga ühendatus reoveekogumisalal koormusega vähemalt 2000 inimekvivalenti
Veeteenuse taskukohasus ÜVK aladel
Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni teenuse jätkusuutlikkus
Tulemuslikkus
Veeteenuse info kodulehel
Kanalisatsioonitorude lekete registreerimise süsteem
KOVil on ülevaade kohtkäitlussüsteemidest ja nende seisukorrast
Ühisveevärgi joogivee vastavus kvaliteedinõuetele
Heitvee puhastamisnäitajad vastavad keskkonnakaitse nõuetele
Liitumisvõimalust kasutanud elanike osakaal
Jäätmemajandus
Süsteemsus
Jäätmekava
Jäätmehoolduseeskiri
Jäätmevaldaja register
Projektitoetus riiklikest meetmetest
Koostöö taaskasutusorganisatsioonidega
Jäätmete edasise käitlemise korraldamine
Pakendijäätmete liigiti kogumine
Kättesaadavus
Jäätmevedu
Jäätmejaamade lahtiolekuaegade paindlikkus
Tulemuslikkus
Jäätmete liigiti vastuvõtt jäätmejaamas
Jäätmekorralduse info kodulehel
Elanikkonna jäätmemajanduse alase teadlikkuse tõstmine
Elanike rahulolu jäätmeveo korraldusega
Rahulolu jäätmete liigiti sorteerimise võimalustega
Olmejäätmete liigiti kogunemise maht
Liikuvus
Süsteemsus
Liikuvuse valdkonna käsitlus arengukavas
Teehoiu eeskiri või kava
Ühistranspordi teenustaseme nõuded
Liiklus- ja/või teehoiu komisjon
Teede ja tänavate sulgemise teave
Ühistransporditeenuse teave
Liikuvusvajaduse uuringud
Töötajad ja taristu ning koostöö
Piirkondlik ühistranspordikeskus
Kõvakattega tänavate osakaal
Teede rahastus
Jalgrattaringlus suurlinnades
Kättesaadavus ja kaasamine
Koolitransport
Sotsiaaltransporditeenus
Pargi ja reisi
Nõudeveo lahendused
Teede probleemide tagasiside
Tulemuslikkus
Liiklusõnnetused (10000 elaniku kohta)
Joobes juhte (10000 elaniku kohta)
Rahulolu ühistranspordiga
Rahulolu jalgsi ja jalgrattaga liikumise võimalustega
Rahulolu sõiduteede ja tänavatega
Rahulolu välisõhu kvaliteediga
Rahulolu müratasemega
Sotsiaalne kaitse
Täiskasvanute sotsiaalhoolekanne
Süsteemsus
Täiskasvanute sotsiaalhoolekande valdkonna käsitlus arengukavas
Sotsiaalteenused määrus(t)ega reguleeritud
Kvaliteedijuhtimine omavalitsuse hoolekandeteenust pakkuvates asutustes
Laiapõhjaline ja kaasav korraldus
Koostöös teiste KOVidega teenuste pakkumine
Eakate väljakutsetega tegelev esindusorganisatsioon
Osalemine riiklikes meetmetes
Erasektor ja kodanikuühendused kaasatud teenuste arendamisse ja osutamisse
Kohandatud eluruumi tagamine
Töötajad ja taristu
Üldhooldekodude hooldustöötajate (v.a abihooldustöötajate) vastavus kvalifikatsiooninõuetele
Hoonete seisund, kus osutatakse sotsiaalhoolekandeteenuseid
Kättesaadavus
Üldhooldekodu KOVis või piirkondlikus keskuses
Eakate toetatud elamise teenus
Päevakeskus KOVis
Eluruumi kohandamise teenus
Päevakeskustes pakutavate tegevuste valik
Üldhooldekodudes tugispetsialistide ja/või tugiteenuste pakkumine
Sotsiaalteenuse info kodulehel
Abivajajatele eluruumi tagamine
Tulemuslikkus
Iseseisvat toimetulekut toetavate hoolekandeteenuste pakkumine
Pikaajaliselt toimetulekutoetust saavate elanike arv 1000 elaniku kohta
Sotsiaaleluruumi teenuste kasutaja liikumine
Sotsiaaltransport
Laste heaolu
Süsteemsus
Laste heaolu valdkonna käsitlus arengukavas
Sotsiaalteenused määrus(t)ega reguleeritud
Valdkondadeülene laste ja perede teema koostöövõrgustik
Koostöös teiste KOVidega teenuste korraldamine
Metoodiliste juhendmaterjalide ja tööriistade kasutus
Sisehindamine laste hoolekandeasutustes
Töötajad ja taristu
Kvalifitseeritud lastekaitsetöötajad
Lastekaitsetöötaja professionaalse arengu toetamine
Kättesaadavus
Lastega peredele suunatud teenus- ja kogukonnakeskus
Vanemlike oskuste toetamine
Tulemuslikkus
Asendushooldusteenusel olevad isikud on perepõhisel hooldusel
Laste kasvamine asenduskodus või perekodus
Lastekaitsealase juhtumi lahendamine
Lapse hääl
Kultuur, sport ja vabaaeg
Kultuur
Süsteemsus
Kultuuri käsitlus arengukavas
Kultuuri valdkonna koostöökogu
Kultuuritoetuste eraldamine
Toetuste eraldamise kord ja kriteeriumid
Töötajad ja taristu
Kultuurihoonete seisukord
Kultuurivaldkonna töötajate koolistuskulud
Tulemuslikkus
Ligipääsetavad kultuurihooned
Rahvakultuuri kollektiivid
Kultuurielu järjepidevus
Elanike informeerimine kultuuriüritustest
Elanike rahulolu kultuurilise vaba aja veetmise võimalustega
Elanike osalus rahvakultuurikollektiivides
Kollektiivide osalus laulu- ja tantsupeol
Ligipääsetavuse info kodulehel
Isiku füüsilisest eripäradest lähtuvalt täiskasvanu huvitegevuse tagamine
Sport
Süsteemsus
Spordi valdkonna käsitlus arengukavas
Osaletakse piirkondlikus spordi- ja liikumisharrastuse edendamise koostöös
Sporditoetuste eraldamine
Elanike informeerimine võimalustest ja üritustest
Töötajad ja taristu
Treenerite kvalifikatsioon
KOV spordipaikade seisund
Kättesaadavus
Laste ja noorte spordi mitmekesisus
Spordiüritused
Terviserajad
Tulemuslikkus
Noorte osalus spordiklubides ja -ringides
Elanike rahulolu liikumis- ja sportimisvõimalustega
Muuseum
Süsteemsus
Muuseumi valdkonna käsitlus omavalitsuse arengukavas
Kohaliku omavalitsuse muuseumide pikaajaline tegevus on läbimõeldud
Kogumispõhimõtted kogude täiendamiseks
Muuseumikogu haldus
Muuseumihoonete seisukord
Kättesaadavus
Püsinäitusel eri keelte kasutus
Isiku füüsilisest eripäradest lähtuvalt muuseumi näituse külastamine
Lahtiolekuajad
Muuseumi näitusekalender on mitmekülgne
Ligipääsetavad muuseumihooned
Tulemuslikkus
Muuseumis toimub haridustegevus
Aktiivne teadustegevus
Muuseumi info avalikustamine
Muuseumikogud kirjeldatud
Digiteeritud museaalid veebis kättesaadavad
Muuseumi külastatavus aastas
Raamatukogu
Süsteemsus
Raamatukogu valdkonna käsitlus arengukavas
Raamatukogu arengukava
Raamatukogude juhtimise laiapõhjalisus
Rahvaraamatukogude juhtimine
Töötajad ja taristu
Konkurentsivõimeline töötasu
Töötajate arv
Töötajate koolitused
Raamatukogu ruumide seisund
Tehniline varustatus
Kasutatav tarkvara
Kättesaadavus
Erivajadustega elanikele raamatute kodust tasuta laenutamise võimalus
Paindlikud lahtiolekuajad
Tulemuslikkus
Raamatukogu kogu uuendamine
Raamatukogude teave veebis
Kasutajakoolitused
Külastatavus
Kasutajaskonna suurus
Laenutusaktiivsus
Tervis ja turvalisus
Rahvatervis ja turvalisus
Süsteemsus
Rahvatervise valdkonna käsitlus arengukavas
Turvalisuse valdkonna käsitlus arengukavas
Koostatud tervise- ja heaoluprofiil
Avalike ürituste korraldamise nõuded
Rahvastiku tervise ja turvalisuse edendamise töörühm
Osalemine rahvatervise ja turvalisuse programmides
Tuleohutus KOVides
Eluruumide tuleohutuks kohandamine
Vabatahtlike kaasatus
Tulemuslikkus
KOV initsiatiiv tervise edendamise tegevustes
Elanikkonna rahulolu müratasemega
Suremus vähki ja südame-veresoonkonna haigustesse
Õnnetussurmad
Tulekahjud
Avaliku korra rikkumise tase
Avalike supluskohtade vee kvaliteet
Veeohutus avalikes supluskohtades
Veeohutus KOV ujulates ja veekeskustes
Elanikkonna rahulolu välisõhu kvaliteediga (lõhnahäiringud, õhusaaste)
Kriisideks valmisolek
Kriisireguleerimisalaste nõuete täitmine
KOV kriisikomisjon on toimiv
Kriisikomisjoni töö on planeeritud
Elutähtsa teenuse toimepidevuse nõuded on kehtestatud
Elutähtsa teenuse osutaja riskianalüüs on kinnitatud
Elutähtsate teenuste osutaja toimepidevusplaan on kinnitatud
Hädaolukorra lahendamise plaan (HOLP) koostatud ja kooskõlastatud
Elutähtsateenuse osutaja toimepidevuse õppust on seiratud
Kriisijuhtimise võimekuse tagamine kriisi ajal
Kriisireguleerimise teemadega tegelev isik on määratud
Kriisi juhtimise struktuur on loodud
Toimunud on vähemalt üks KOV-i kriisireguleerimise õppus 2 aasta jooksul
Oluliste teenuste osutajate info on kaardistatud
Omavalitsuse elutähtsate teenuste tagamise ressursivajadus on teada
KOV'i poolse abi tagamine elanikele kriisi ajal
Evakuatsioonikohtade ulatus
Riskirühmadele on hädaolukorras abi tagatud
Omavalitsus kaasab vabatahtlike riskirühmade abistamisse
Omavalitsusel on võimekus tagada kriisiajal ulatuslik ja vältimatu sotsiaalabi
KOV'i poolse riskikommunikatsiooni korraldamine
Kriisideks valmisoleku info kodulehel
Info väljaspool veebilhete
Kogukond ja partnerid on kaasatud elanike informeerimisse
Kriisi lahenduse ja taastamise võimekuse tõstmine
Kriisijuhtimise ruum on toimepidev vajaliku varustusega
Omavalitsusel on koolitatud teenistujad, kes lahendavad kriise
Psühhosotsiaalne abi kannatanutele
KOV on analüüsinud viimase kriisi või õppuse tulemusi
2020
2020
2019
2018
2017
2016
Terve Eesti
Terve Eesti
Harju maakond
Hiiu maakond
Ida-Viru maakond
Järva maakond
Jõgeva maakond
Lääne maakond
Lääne-Viru maakond
Pärnu maakond
Põlva maakond
Rapla maakond
Saare maakond
Tartu maakond
Valga maakond
Viljandi maakond
Võru maakond
Kõik
Kõik
Keskuslik
Keskus tagamaaga
Osaliselt tagamaaline
Tagamaaline
Kõik
Kõik
< 4 000
4 000 - 7 999
8 000 - 15 999
> 16 000
Kõik
Kõik
Toimetulev
Keskmiselt tulukas
Tulukas
Laadi alla graafik
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Teenuse tase
Ei hinnata või andmed selgumisel
minuomavalitsus.fin.ee
Anija vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Harku vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Jõelähtme vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Keila linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kiili vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kose vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kuusalu vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Loksa linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Lääne-Harju vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Maardu linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Raasiku vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Rae vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Saku vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Saue vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tallinna linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Viimsi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Hiiumaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Alutaguse vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Jõhvi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kohtla-Järve linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Lüganuse vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Narva linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Narva-Jõesuu linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Sillamäe linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Toila vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Jõgeva vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Mustvee vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Põltsamaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Järva vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Paide linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Türi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Haapsalu linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Lääne-Nigula vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Vormsi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Haljala vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kadrina vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Rakvere vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Rakvere linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tapa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Vinni vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Viru-Nigula vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kanepi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Põlva vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Räpina vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Häädemeeste vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kihnu vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Lääneranna vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Põhja-Pärnumaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Pärnu linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Saarde vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tori vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kehtna vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kohila vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Märjamaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Rapla vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Muhu vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Ruhnu vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Saaremaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Elva vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kambja vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Kastre vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Luunja vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Nõo vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Peipsiääre vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tartu vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tartu linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Otepää vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Tõrva vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Valga vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Mulgi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Põhja-Sakala vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Viljandi vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Viljandi linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Antsla vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Rõuge vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Setomaa vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Võru vald
Vaata
Lisa võrdlusesse
Võru linn
Vaata
Lisa võrdlusesse
Väike-Maarja vald
Vaata
Lisa võrdlusesse